خاطرات کاغذی

پرستوی مهربان

خاطرات کاغذی

ببینید | کشتی پرنده

داستانی تخیلی درباره گروهی از انسان‌نما‌های مینیاتوری به نام Bobobobs که در گوشه‌ای از جهان، دور از زمین ما زندگی می‌کنند. آن‌ها با سفینه فضایی خود به سیارات مختلف کهکشان راه شیری سفر می‌کنند و هر سفرشان ناخواسته به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود؛ از جمله ماجرای سفرشان به کره زمین.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۵۶
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 12

انگیزه آن‌ها از آمدن به کره خاکی آدمیان از این قرار است که می‌خواهند انسان‌ها را از ترس دایناسور‌ها نجات دهند. در طول راه آن‌ها با گونه‌های مختلف موجودات بیگانه روبه‌رو می‌شوند که برخی از آن‌ها خصمانه هستند. آن‌ها از قدرت‌های درونی خود، مانند توانایی نامرئی شدن و دوربری برای کمک استفاده می‌کنند و....

«کشتی پرنده» (با عنوان اصلی: Bobobobs) محصول سال ۱۹۸۸ کشور اسپانیاست. این مجموعه کارتونی بر‌اساس داستان‌های تخیلی کودکانه‌ای که اولین بار در کتاب‌های مصور هنک زوارت و نریدا زوارت در بلژیک خلق و نوشته شده بود، تولید شده است.

کارگردانی کشتی پرنده را تیم رید با تهیه‌کنندگی شرکت اسپانیایی BRB Internacional عهده‌دار شد. شرکتی که در دهه ۱۹۸۰ مسئول سریال‌های کارتونی، چون «دور دنیا با ویلی فاگ» و «دنیای دیوید گنوم» بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها